środa, 28 sierpnia 2019

"Z popiołów" Martyna Senator


Tytuł: Z popiołów
Autor: Martyna Senator
Tom/seria: Z miłości (tom 1)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Czwarta Strona
Data wydania: 8 listopada 2017
Ilość stron: 336
Gatunek: literatura obyczajowa i romans 
Ocena: 7/10


Wydarzenia z przeszłości zmieniły Sarę nie do poznania, odcisnęły piętno na jej poczuciu własnej wartości i zaufaniu do ludzi. Jest teraz pewna, że miłość sprowadza się jedynie do cierpienia. Przynosi ból, łzy i rozczarowanie. Przekonał się o tym także Michał, którego wykorzystała była dziewczyna.
Przypadkowe spotkanie dwóch poranionych dusz uruchamia ciąg niespodziewanych zdarzeń i pozwala im poznać życie na nowo. Budowany od lat mur, którym otaczała się Sara, zaczyna pękać za sprawą opiekuńczego Michała

~lubimyczytac.pl

O tej serii słyszałam bardzo wiele dobrego i trzeba przyznać, że okładki mają cudowne. Razem na półce prezentują się wspaniale, ale co z zawartością? Nie ukrywam, że do sięgnięcia zachęciły mnie liczne zachwyty nad tymi tytułami i sama miałam ochotę przekonać się, czy warto. Muszę przyznać, że czuję się lekko rozczarowana, ale nie było najgorzej.

Pani Senator postawiła na historię dwojga młodych osób, których drogi nagle się krzyżują i od tego momentu ich życie zaczyna się zmieniać. Obydwoje mają za sobą ciężką i bolesną przeszłość i na swój sposób próbują sobie z nią poradzić. Trzeba przyznać, że brzmi to banalnie i bardzo schematycznie. Tak też było, trzeba jednak zaznaczyć, że w jakiś niewytłumaczalny dla mnie sposób autorka potrafiła do mnie przemówić. Mimo że nie zachwyciła mnie całość, a i nie wciągnęło mnie tak, że nie byłam w stanie się oderwać, to przeczytałam ten tytuł w parę chwil. Niewiarygodnie szybko przelatywały mi rozdziały i ani się obejrzałam już skończyłam. I okazuje się, że wcale nie było tak tragicznie, a zakończenie ruszyło moje serce, chociaż nie było tam niczego skrajnego. Nie wiem jak to się stało, ale poczułam coś- sama nie wiem co.

Dawno już nie zdarzyło mi się, żebym od razu tak mocno polubiła oboje bohaterów. Zarówno Sarę, jak i Michała pokochałam od razu. Nie wyróżniali się niczym szczególnym, a jednak moje serce w jakiś sposób szło w ich stronę i mocno im kibicowało. Byli to bohaterowie spokojni, a jednak umieli zawalczyć o siebie. Nie zachowywali się jak nastolatki, nie miewali humorów. A dodatnie do tego innych barwnych postaci było strzałem w dziesiątkę. Z takim połączeniem musiało być tylko dobrze.


Mimo wielu zalet wyżej wymienionych jestem rozczarowana tą pozycją. Nie mogę niczego autorce zarzucić, a jednak oczekiwałam czegoś więcej. Czegoś co totalnie mnie poruszy. Nie sądzę, że nie brakowało tu emocji, jednak do mnie to nie przemówiło. Nie odradzam Wam sięgnięcia po ten tytuł- jest naprawdę dobrze napisany i w miarę ciekawy. To, że mnie nie zachwycił, nie znaczy, że z Wami też tak będzie :)

57 komentarzy:

  1. nie znam jeszcze tej autorki, ale może kiedyś po coś niej sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie cała seria bardzo się podobała :) Przede mną tylko ten najnowszy tom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dalsze części i mnie tak mocno przypadną do gustu :)

      Usuń
    2. A ja mam nadzieję, że nie rozczaruję się czytając czwarty tom :D

      Usuń
  3. Szkoda, że rozczarowała Cię ta książka. Też czytałam o niej sporo dobrego i chcę sprawdzić jak ja ją odbiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że książka nie spełniła Twoich oczekiwań. Ja póki co, nie mam jej w planach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, więc chętnie przeczytam :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tej książce i w ogóle całej serii, ale jakoś mnie nie kusi na ten moment. Nie wykluczam jednak, że kiedyś po nią sięgnę i przekonam się, czy mnie zachwyci, czy również będę nieco rozczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli Ty czujesz się rozczarowana, to ja będę tym bardziej - bo to całkowicie poza moją strefą komfortu. Więc podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wiesz, nie moja bajka, więc i tak bym nie sięgnęła, ale szkoda, że się rozczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywały lepsze książki, ale po dalsze części i tak planuję sięgnąć :)

      Usuń
  9. Nie znam autorki, choć chętnie przeczytałabym całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej serii, ale zapowiada się na ciekawa serie z tych obyczajowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że Cię zawiodła, bo mam w planach całą serię autorki. Miałam okazję zapoznać się z jej debiutem i wyczuwałam potencjał jej prozy. Może u mnie wywoła inne wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Ci pozostałe tomy, każdy kolejny jest co raz lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej książce, ale nie czytałam jeszcze :) Póki co mam wiele pozycji do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na razie mam dosyć romansów więc sobie odpuszczę

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Opis brzmi trochę typowo, a skoro na Tobie nie zrobiła wielkiego wrażenia, to na razie ją sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa książka niestety nie mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  17. Książki Martyny Senator są bardzo proste i zwykłe. Ale mają jednak to coś, dzięki czemu potrafią poruszyć i można się nimi zachwycić. Ja nie była rozczarowana Z popiołów, bo nie oczekiwałam niczego więcej, ale nie można też powiedzieć, że zakochałam się w tej książce. Spodobała mi się, chętnie przeczytam całą serię, ale nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej serii, ale brzmi interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam na wiele takich książek, które tak lekko i szybko się czytało, czuło się jakaś taką sympatię do bohaterów ale książka nic nie wnosiła i koniec końców szybko się o niej zapominało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna okładka, ale pewnie nie przeczytam, bo wolę kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie czuję się przekonana do tego tytułu - kiedyś miałam na niego ochotę, ale potem mi przeszło, więc nie będę się zmuszać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet lubię książki Senator :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba sobie odpuszczę... Ostatnio też się bardzo nastawiłam na jedną książkę i niestety się nią rozczarowałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi,
    what an amazing post. I follow you on gfc #240, follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tej młodzieżówki jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza- to bardzo motywuje! :)

© SZABLON WYKONAŁA: RONNIE | RC |