sobota, 24 czerwca 2017

[7] Czas na film: THE DUFF [#ta brzydka i gruba] (2015)



Ostatnio dawno nie było tu żadnego filmu chociaż sama nie wiem z czego to wynika. Zdecydowanie więcej teraz oglądam niż czytam bo zwyczajnie się rozleniwiłam. Tych filmów było tyle, że sama nawet nie pamiętam, od którego mogłabym zacząć dlatego też wczoraj obejrzałam coś nowego. I tak oto jest ten post jak zwykle ostatnio bez ładu i składu.
Ci, którzy stale i naprawdę czytają moje wpisy, wiedzą, że zdecydowanie gustuję w romansach/historiach o nastolatkach bądź tych ciut starszych. Oczywiście filmów to nie omija, tu też wolę szkolne klimaty i te czasem jak żałosne problemy. Nie wiem czemu tak mam, ale mogłabym oglądać takie historie godzinami. Ten tytuł już od dawna co jakiś czas przelatuje mi przed oczami i ciągle ktoś o nim wspomina. Nie pozostawało mi nic innego jak i samej go obejrzeć czego ani trochę nie żałuję. Spodziewałam się czegoś banalnego, schematycznego chociażby po samym plakacie promującym. Typowe: brzydka, mało znana dziewczyna w szkole, którą nagle zaczyna interesować się w jakiś sposób przystojny chłopak, a jego zazdrosna była (najpopularniejsza dziewczyna w szkole) zaczyna się znęcać nad biedną, szarą myszką. Powiem Wam szczerze, że chociaż było to schematyczne i naoglądałam się takich historii dziesiątki razy to w tym przypadku naprawdę fajnie się bawiłam. Co prawda zdarzały się wręcz żenujące momenty, kiedy musiałam zasłaniać oczy ze wstydu za aktorkę, ale było też wiele śmiechu. I chociaż wiedziałam jakie będzie zakończenie gdzie wręcz wtedy nawet przewróciłam oczami to i tak jestem zadowolona. Jak już wspominałam uwielbiam klimaty amerykańskich szkół: szafki, stołówki, bale. Tutaj było tego oczywiście dużo, ale ten klimat unosił się cały czas nawet w scenach poza szkolnych. I chociaż jak dla mnie aktorzy wcale nie zagrali na sto procent to i tak nie było źle. Fabuła prosta bo prosta, ale myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego filmu mimo braku szału.
Tak wiem, napisane bez sensu i można odnieść wrażenie, że byle jak, ale proszę o wybaczenie. Pisanie recenzji idzie mi po prostu lepiej i wolę je, jednak czasami jak obiecałam muszą pojawić się też inne rzeczy. Mam nadzieję, że mnie nie opuścicie przez ten chwilowy brak skupienia i weny.
Miłego dnia!

43 komentarze:

  1. Oglądałam go kiedyś i jedyne co z niego pamiętam to to, jak matka bohaterki jechała zapłakana -chyba z winem - kosiarką po ubraniach... także ten...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio w ogóle nie oglądam filmów, a kupiłam sobie chyba z 20 i leżą w szafce... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem brak weny i skupienia to normalny nasz stan :) Wybaczamy :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam THE DUFF [#ta brzydka i gruba]i nawet mi się podobało, dlatego chętnie zobaczę ekranizację tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi o tym filmie :) Z chęcią obejrzę go jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmu nie miałam jeszcze okazji obejrzeć choć słyszałam o nim nie raz :D
    Nie przepadam za oglądaniem filmów i robię to rzadko, jednak jeśli będę miałą ochotę coś obejrzeć i nie będę wiedzieć co to na pewno zabiorę się za ten film, choć widzę, że szału nie ma :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociażby ze względu na towarzyszący oglądaniu śmiech -skusiłabym się. Lubię takie filmy, a dawno nie widziałam żadnego naprawdę wciągającego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś oglądałam. Taki zwykły, ale bardzo przyjemny, młodzieżowy film :) Trochę można było się pośmiać, trochę wzruszyć. Lubię to ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten fil to jest po prostu dno, ale jakoś obejrzałam do końca ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki typowy odmóżdżacz, który ogląda się dla odstresowania :D Przyznam, że jednak książka, jakkolwiek idiotyczna, naprawdę mi się podobała xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Film chcialam obejrzec ale nie mialam okazji niestety i nadal nie mam :P chociaz milo sobiep oczytac . pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. coś mi dzwoni o tym filmie, ale nie wiem gdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się jakoś złoży i kiedyś będziesz miała okazję obejrzeć :)

      Usuń
  13. dla mnie książka jest o wiele lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie nie moje klimaty filmowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The duff jeszcze nie obejrzałam, ani nie przeczytałam, chociaż tak jak ty uwielbiam takie lekkie szkolne amerykańskie klimaty :D Siostra powiedziała mi, że film raczej przeciętny, ale na ciężkie dni lubię obejrzeć coś tak banalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I want this boooookkkkkkkks! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja film miło wspominam, ale książka to tragedia. Tym razem u mnie 1:0 dla ekranizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja książki nie czytałam także tu nie mogę się wypowiedzieć.

      Usuń
  18. Rozumiem, ja jak za dużo się takich naoglądam to też wolę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię ten film :) Jest oklepany, ale zabawny :D Uważam jednak, że książka i film to dwa światy, które prawie nic ze sobą nie łączy :/

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda bo myślę, że wzorowany na książce byłby lepszy.

      Usuń

Witaj!
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza- to bardzo motywuje! :)

© SZABLON WYKONAŁA: RONNIE | RC |