piątek, 20 kwietnia 2018

#155 "Odzyskane szczęście" Abbi Glines






Tytuł: Odzyskane szczęście
Autor: Abbi Glines
Tom/seria: ---
Wydawnictwo: Rosemary Beach (tom 6)
Data wydania: Pascal 
Kategoria: literatura obyczajowa i romans




Zarys fabuły

Della i Woods przeszli już wiele, ale prawdziwa próba ich związku ma się dopiero zacząć. Czy zdołają przetrwać wszystkie przeciwności losu i w końcu zaznają prawdziwego szczęścia?

Historii ciąg dalszy

Tak to już jest, że kiedy zacznę czytać książkę pani Glines mam ochotę na więcej i więcej. I chociaż jej książki wcale nie są świetne, zdecydowanie nie jest to literatura wysokich lotów, to jej styl sprawia, że ciężko jest mi się pożegnać ze stworzonym światem. Tutaj po raz kolejny było tak samo. Wczułam się od pierwszej strony i żyłam życiem bohaterów. Spotkanie reszty "znajomych" z Rosemary Beach było cudownym doznaniem i w kolejnym miesiącu zabieram się prawdopodobnie za resztę tej serii.

Słodko, słodko... I dramat!

Mimo tego, że nie mogłam się oderwać trzeba zaznaczyć, że wcale tak cudownie nie było. To znaczy było, ale tylko w samej historii. Cukierkowatość wręcz wylewała się z tej książki, a czułe słówka i sceny nie miały końca. To wcale nie było pozytywne bo momentami naprawdę miałam serdecznie dość. Woods był ponownie tak zaborczy, że to aż dziw, że Della z nim wytrzymywała. A ich zapewnienia o miłości? Bez przesady, nie potrzeba robić tego na każdej stronie. Dodatkowo dramaty. Ileż się tu ich nazbierało! Masakra jakaś. Niektóre były całkiem w porządku i miały jakiś sens, ale to co autorka zrobiła na koniec... Nie rozumiem, ale złamała mi tym serce. Tych wszystkich nieporozumień było równie wiele co w pierwszej części o tych bohaterach, ale o ile tam dało się to znieść, tak tu ledwo przeszło.

Moje odczucia

Trochę mi szkoda, że historia miłości Woodsa i Delli okazała się taka słodka. Nawet te dramaty i ciągłe nieporozumienia nie były w stanie obniżyć tego poziomu cukierkowatości bo w międzyczasie i tak musieliśmy czytać ich myśli, pełne zapewnień ogromnego uczucia. Nie żałuję jednak, że przeczytałam. Już teraz żałuję zakończenia tej serii, ale pocieszam się, że nie opuszczam jeszcze Rosemary Beach. Do tej pory mam taki niedosyt i dziwnie się czuje po tym co pani Glines wykombinowała na końcu. Myślę, że długo będę to przeżywała.

Podsumowując

Wydaje mi się, że dzisiaj trochę bez ładu i składu. Przepraszam, ale starałam się nie spojlerować, a to było naprawdę trudne bo wszystko, wszystko jest tu ze sobą połączone. Książkę polecam jak najbardziej jako luźna lektura na jeden wieczór. Czyta się zaskakująco szybko i przyjemnie, mimo licznych scen erotycznych. Nie jest to literatura wysokich lotów, jak już wspomniałam, ale autorka cały czas utrzymuje równy poziom. Jeżeli znacie i lubicie jej styl, to na pewno się nie rozczarujecie. Jeżeli miałoby to być wasze pierwsze z nią spotkanie, to polecam zacząć od pierwszego tomu. Ogólnie polecam bo naprawdę wciąga!

★★★☆☆

41 komentarzy:

  1. Skoro to wciągająca książka, to chyba jest idealna dla mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taka lekka i niezobowiązująca lektura przypadnie ci do gustu :)

      Usuń
  2. Myślę,że jako wakacyjna lektura sprawdzi się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę, ale jeszcze jej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. czeka mnie 10 godzinna podróż, i wtedy szykuję sobie taką listę książek, by czytać szybko, łatwo i mieć trochę przyjemności z lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego typu książek i nie sięgam po nie. Tutaj nawet okladka mnie zniechęca ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta okładka i mnie się nie podoba ,ale ogólnie lubię jej pierwsze strony :)

      Usuń
  6. Czasem właśnie tak jest, że mimo iż ksiązka nie jest ambitna i ma swoje wady, to jednak pochłaniamy ją :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię autorkę, choć jej książki nie są najwyższych losów. Ale na odstresowanie, na jeden wieczór w sam raz :) Wczoraj zaopatrzyłam się w Jesteś moim światłem, więc pewnie niedługo przeczytam :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie jest bez ładu i składu :) Ja nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki, więc równy poziom niczego mi nie mówi. Ale skoro książka nie zachwyca, raczej ją sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie poznałam twórczości tej autorki, ale chciałabym to zmienić. To chyba książka dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj, żeby zacząć od poprzedniego tomu o tych bohaterach :)

      Usuń
  10. Słyszałam o tej książce, ale jakoś mnie nic do niej nie przekonuje. Chyba jednak sobie odpuszczę.

    Pozdrawiam i zapraszam:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym razem odpuszczę sobie tę historię. W dodatku okładka mnie jeszcze bardziej zniechęca.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba tym razem nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Książka zapowiada się ciekawie :D Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobnie jak pisałam pod wcześniejszym tomem, nie pamiętam kompletnie tej historii, ale wiem że to był ten słabszy moment autorki. Zdecydowanie później jest lepiej. Nie pamiętam, w którym tomie, ale na pewno będzie lepiej :) Widzę, że z autorką masz podobnie jak ja - mimo, że nie najlepsze, często nielogiczne i słodkie, to jednak przyciągają i chce się czytać jej książki wciąż i wciąż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie mam, zgadza się i chyba tak już będzie na zawsze :D

      Usuń
  15. Nie miałam jeszcze styczności z tą autorką, czytałam kilka recenzji na temat jej książek i jakoś mnie specjalnie do nich nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej autorce, ale chętnie zapoznam się z jakąś jej książką, skoro mówisz, że warto! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz słodkie i niewymagające historie to książki tej autorki jak najbardziej są dla ciebie :)

      Usuń
  17. Zgadzam się z komentarzem wyżej! Tytuł zapisuję sobie na lato :)

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie nie dla mnie. Nie lubię romansów, scen erotycznych, a do tego denerwowałaby mnie cukierkowatość tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy takie ckliwe i słodkie historie do mnie przemawiają, specjalnie szukała jej nie będę ale jakby mi wpadła wręce to może może :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka lekka książka akurat na wiosnę. Niestety nie poznałam jeszcze poprzednich tomów :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza- to bardzo motywuje! :)

© SZABLON WYKONAŁA: RONNIE | RC |