czwartek, 6 września 2018

Podsumowanie sierpnia

(zdjęcie pochodzi z Internetu)

Grzesznik po sceptycznym podejściu, okazał się zaskakująco dobrą książką. Gangsterski świat pokazany od środka i nietypowi bohaterzy to zdecydowany plus tej historii, ale co w niej najbardziej urzeka to mroczność. Tajemniczość i niepokój towarzyszący nam na każdym kroku. Czytasz i nie wiesz już sama w co wierzyć, a w co nie. Kto jest prawdziwy, komu można zaufać. Coś genialnego i wbijającego w fotel. Naprawdę świetna historia, pełna zaskakujących zwrotów akcji. Jak najbardziej polecam.
Potomkowie okazała się niezwykle słabą i nijaką lekturą. Przeciętną i nie przemawiającą do czytelnika. Przez większość czasu nie dzieje się tam nic szczególnego, a główny i praktycznie jedyny wątek, jakim jest ucieczka, przejada się już w połowie. Pierwszy tom był tak słaby, że nie zamierzam sięgać po kontynuację.
Ostatni ślad okazał się dobrym kryminałem, ale nic poza tym. I chociaż bawiłam się dobrze: styl, tempo akcji i bohaterowie z reguły przypadli mi do gustu, to czegoś mi tu zabrakło. Było naprawdę w porządku, ale nie wbiło mnie w fotel. Gdzieś w głębi serca czuję się rozczarowana.

Adam okazał się książką, która nie powaliła mnie na kolana. Była ciekawa, ale nie wbiła mnie w fotel. Czekałam na wielkie wow, ale do ostatniej strony nie było mi danego go doświadczyć. Żałuję, bo potencjał był, ale chyba tym razem coś nie zagrało. Miejmy nadzieję, że inne książki autorki przypadną mi do gustu bardziej.

Dar Julii okazał się bardzo dobrym i ciekawym zwieńczeniem losów tytułowej bohaterki. Bawiłam się znakomicie i nie żałuję, że po latach ponownie sięgnęłam po losy bohaterów. Jak widać, niektóre książki potrafią wciągnąć równie mocno za młodu, jak i wtedy, kiedy jest się dojrzalszym. Zdecydowanie polecam!
Bogini niewiary okazała się idealną książką na wieczór, którą dzięki krótkim rozdziałom da się pochłonąć nawet szybciej. Jest to historia miłości Yary i Davida, którzy na swojej drodze spotkali wiele przeszkód, ale starali się przeć do przodu i odnaleźć w tym wszystkich samych siebie. Nietypowa i oryginalna historia jakich mało obecnie na rynku książkowym, która może zainteresować fanów zarówno romansów, jak i wielbicieli dramatów i intryg. Polecam!
Ogień za ogień to niezwykle ciekawa i intrygująca kontynuacja serii o trzech z pozoru różnych dziewczynach. Nie tylko fani młodzieżówek mogą czuć się zadowoleni. Ci, którzy preferują mroczniejsze klimaty mogą znaleźć coś dla siebie, a ci, którzy uwielbiają dramaty również nie pożałują sięgnięcia. Jednym słowem: warto!
Popiół za popiół okazała się okropnym zakończeniem serii, pozostawiając we mnie niesmak i rozczarowanie. Po dwóch poprzednich częściach na poziomie, liczyłam na coś zdecydowanie lepszego, albo przynajmniej dobrego. Rozczarowałam się gorzko, a wszystko przez dodanie na sam koniec tak głupiego wątku fantastycznego. Gdyby autorki zrobiły to już na początku, to może całość okazała by się fantastyczna. A w gruncie rzeczy mamy teraz niewypał.

♡♡ Dzisiaj to wszystko do przeczytania następnym razem ♡♡

43 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku. Mnie udało się przeczytać 12 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam się 'Potomkowie" podobali nawet :D W każdym razie, gratuluję udanego miesiąca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życze zaczytanego września :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, sporo tego przeczytałaś Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sierpniu na jednej książce utknęłam, więc wynik marny. Ale wrzesień zapowiada się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Grzesznika" będę czytać. Książka czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie 13 książek, niestety żadnej z Twoich nie czytałam, ale dwa tytuły sobie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie "Adam" czeka na półce, ale narazie męczę co innego ;). Reszty książek nie kojarzę... Całkiem ładny wynik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję świetnego wyniku i życzę udanego września. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tylko serię Jenny Han, Siobhan Vivian :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku :) Oby jesień sprzyjała czytaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. "Potomków" będę omijać szerokim łukiem :D Za to cały czas mam na sumieniu "Grzesznika" - bo już od dawna obiecuję sobie, że sięgnę po tę książkę i stale mi się nie udaje. A z tego, co piszesz - wnioskuję - że warta jest uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tych książek przeczytałaś. Jestem ciekawa mimo wszystko Adama. Intryguje mnie ten tytuł :)
    https://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2018/09/lubie-to-przeglad-sierpnia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wynik :D Ja zaczęłam Bogini niewiary, ale jeszcze nie skończyłam :c
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dar Julii" uwielbiam,fajny wynik ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. z tego zestawienia czytałam "Bogini niewiary", ale jestem też zainteresowana "Adamem", bo czytałam wiele dobrych opinii o tej książce.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. "Potomków" już od dawna chcę przeczytać. Mam nadzieję, że mi ta książka bardziej przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie mam czym się pochwalić, ale mam nadzieję, że następny miesiąc będzie lepszy.
    Gratulację i pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem co masz na myśli pisząc o książce Link. Ostatnio namnożyło się tych kryminałów i ciężko czytelnika czymś konkretnym zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza- to bardzo motywuje! :)

© SZABLON WYKONAŁA: RONNIE | RC |