niedziela, 25 marca 2018

[14] Czas na film: Czarna pantera (2018)


Nigdy nie obejrzałam żadnego filmu wytwórni Marvel, aż do niedawna. Kiedy zostałam namówiona do obejrzenia wyświetlanej niedawno w kinach ekranizacji jednego z komiksów, szłam na to jak na ścięcie. Zatem wielkim zaskoczeniem była dla mnie cała ta historia. Nie spodziewałam się jak bardzo może mi się spodobać ten świat i że teraz po prostu się od niego uzależnię.

Znam wiele osób, które są wiernymi fanami każdego filmu, który wyszedł spod tej wytwórni. Mogę teraz napisać, że i ja zaliczam się do tych osób, ale dzisiaj przedstawię wam dlaczego, a zacznę właśnie od pierwszego spotkania. Czarna Pantera to historia, której akcja rozgrywa się w tajemniczej Wakandzie- mieście, o którym mało kto ma pojęcie. Jest ono bogate w rzadki na świecie metal (o ile dobrze to zrozumiałam, że to był metal), który służy do wytwarzania wielu nowoczesnych urządzeń. I taka właśnie jest Wakadna- unowocześniona, pełna gadżetów, ale przede wszystkim to miasto z tradycją. Co było też ciekawie opisane: walki o władzę (naprawdę nie lubię tego typu scen, ale tu byłam zachwycona) czy uprawa magicznych roślin. Dodatkowo trzeba tu wspomnieć o przecudownej scenerii. Nie mogłam się napatrzeć! Wiadomo, technologia idzie do przodu, ale tu wyprzedzono wiele. Uwierzcie na słowo, że mimo iż to tylko film to widoki były nieziemskie.

Fabuła była równie ciekawa co widoki. I chociaż na początku ciężko było mi odróżnić tych wszystkich czarnoskórych aktorów, to kiedy już dałam radę i wciągnęłam się w akcję, ciężko było mi odwrócić wzrok nawet na moment. Jestem osobą, która nie jest fanką scen walki i próby przejęcia władzy, ale jk już wspomniałam, w tym filmie podobało mi się po prostu wszystko. Kiedy bohaterowie walczyli, a ja czułam, że zaczynam się nudzić, na poprawę nastroju ukazywał się cudowny krajobraz lub intrygujące gadżety. Tak więc same plusy nawet w tych teoretycznie nie ciekawych momentach!


Chciałabym jeszcze dodać, że mieliśmy tu całkiem sporo humoru, co tylko pokazuję, że film ma wszystko czego potrzeba i jest na naprawdę dobrym poziomie. Oczywiście osobiście uważam, że to najlepszy film Marvela, ale dopiero zaczęłam wdrażać się w ten świat i udało mie się obejrzeć ledwie trzy inne tytuły. Czarną Panterę polecam gorąco!
A wy kochani jesteście fanami filmów Marvela? Jaki jest wasz ulubiony?

PS. Zdjęcia pochodzą z internetu i nie są moją własnością.

36 komentarzy:

  1. Myślę, że kiedyś może oglądnę :D
    Za filmami nie przepadam za bardzo, ale czasem fajnie jest coś oglądnąć, więc będę ją mieć na uwadze :D


    Buziaki
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ze świata Marvela oglądałam wszystkie części X-menów i są to zdecydowanie moje ulubione filmy. Teraz zamierzam zabrać się za Avengersów, więc może gdzieś po drodze będzie Czarna Pantera :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką takich filmów, ale mój brat bardzo lubi. :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę udawać, że lubię takie filmy, jedynie z przyjemnością oglądam Gwiezdne wojny ;) Ostatnio widziałam Trzy bilbordy za Ebbing, Missouri i szczerze polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój brat oglądał i też bardzo polecał więc chyba jednak powinnam obejrzeć :)

      Usuń
    2. z pewnością, naprawdę wyszłam zachwycona i cóż, chcę powtórkę ;)

      Usuń
  5. To kompletnie nie moje klimaty. Raczej mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to raczej coś dla mojego braciszka, albo męża (choć on generalnie ostatnio ogląda tylko jakieś filmy z więziennymi motywami) :) Raczej nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za postaciami z komiksów Marvela przepadam :) To coś dla mnie zdecydowanie, szkoda że muszę sama oglądać, bo u mnie nikt nie lubi takich fantastycznych bohaterów ;)

    Pozdrawiam
    http://zksiazkanakanapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście szkoda :/ Ale może kiedyś ich namówisz i zmienią zdanie ;)

      Usuń
  8. Jak na razie nie wyrabiam się z niczym, a na głowie mam mnóstwo obowiązków, ale kiedyś... kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie obejrzę, jak tylko znajdę więcej czasu :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś dla mnie...w wolnej chwili poszukam, aby obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z filmami nie lubię się za bardzo, ale będę miała tytuł mimo wszystko na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, ja się jeszcze na ten świat nie dałam skusić :D. Ale moooże...

    OdpowiedzUsuń
  13. To całkiem moje klimaty. Chętnie obejrzę :). Jako dziecko sporo czytałam komiksów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ulubionego raczej nie mam, chociaż gdybym miała wybrać to chyba Deadpool ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mąż cały czas przekonuje mnie, że musimy to obejrzeć. Może to nie moje klimaty ale niestety dzięki tobie zrobię wyjątek :D

    Dzięki, że mój mąż będzie zadowolony :D

    Pozdrawiam i wpadnij do mnie
    https://zapiski-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście, kiedyś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Będzie mi bardzo miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad w formie komentarza- to bardzo motywuje! :)

© SZABLON WYKONAŁA: RONNIE | RC |